mandag den 29. marts 2010

Puf og lyseblåt..

Bluse-My Favourites
 
Tørklæde-American Vintage

Skulle egentlig op til byen for at hente min Samsung telefon som skulle opdateres, rigtig træls med en mobil man lige har købt og den så ikke fungere efter en måned. Super fedt de sletter alt på den, uden at infomere om dette da man aflevere den! Kom til at gå en lille runde og faldt over disse to ting som jeg bestemt ikke kunne lade være i butikken... De ville så gerne med mig hjem, jeg kunne næsten høre dem græde da jeg overvejede at lade dem blive i butikken.. Ved ikke om det var mit hjerte eller hjerne der bildte mig det ind ;-) På den time jeg spankulerede rundt nåede min mobil at gå ud 3 gange og ville ikke tænde med mindre jeg tog batteriet ud og satte det i igen, så jeg kunne pænt på vejen tilbage aflevere min ellers savnede ven til butikken igen igen. Jeg elsker pufærmer så denne vil jeg tage på hurtigst muligt, det lyseblå tørklæde er fantastisk i farven og det er perfekt til foråret der jo er kommet til DK! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar