tirsdag den 13. april 2010

Must haves this spring...





... Er der bare rigtig meget af, kan næsten ikke følge med eller rettere pengepungen kan næsten ikke holde trit med hvad jeg gerne vil ud og investere i. For mig et alt jeg køber = en form for investering :D Jeg kan ikke lade være med at få mig en bowler hat, synes bare det ser alt for smækkert ud med sådan en, den pifter alt op!!! Er ikke helt nede med clogs endnu, hvem ved måske det kommer. Shorts i alle former og farver og du kan ikke få for mange af slagsen, så endnu en grund til at buy away girls... Årh hvem der bare havde så gudelangt hår, mit kommer kun lige med nød og næppe rundt og bliver hængende der foran (sikkert extensions) men fint ser det ud. I WANT - I NEED that dress, mere er der vist ikke at sige til det ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar