tirsdag den 29. juni 2010

Fotos fra dagen...

Ihhh min farve og min bil..

Mums.. 

Kjole - asos, sko er fra et marked 

... Har haft en smule travlt i dag, skulle ud til noget lipo behandling (i skal nok få mere af vide senere), efterfølgende mødes med min skønne veninde på Joe, ihh hun havde en lille fødselsdags gave med :) Hehe FISK!! Den fineste farve på gavepapiret, hun kender mig lidt for godt, disse fisk havde vi snakket om for lidt tid siden og nu havde hun fundet POSEN KUN MED FISK! Nice :) Uha på vejen så jeg den smukkeste bil længe, en lyserød fiat 500 - I wish it was mine.. Nå men fik afleveret bøger (500 tilbage fra depositum, jubii), sendt pakke tilbage til Asos (crap jeg havde bestilt) og forbi studievalg fyn.. Til slut lige et outfit, meget casual her i varmen ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar