lørdag den 19. juni 2010

Kan jeg godt...

...Tillade mig at lave et indlæg som er ret personligt og lidt længere end normalt!?

Hmm nu gør jeg det, har bare haft nogle trælse uger, måske nærmere måneder på det sidste.. Synes alt vender sig mod mig og det hele er egentlig lidt noget møg! 
Har en del del problemer med min hud i mit ansigt, det kom for 2 år siden og igennem min teenage tid har jeg intet haft.. Har altid haft eksem på kroppen, gået til læge, brugt diverse salver osv. men mit ansigt det er virkelig ikke ret sjovt! Det går ud over det sociale liv, arbejde og ikke mindst venner og familie da jeg har svært ved at holde aftaler, fordi jeg ikke går nogen steder hvis der er noget at se. Selvom det virkelig er mennesker jeg holder af og som vil mit bedste forstår de simpelthen bare ikke hvordan jeg har det.

Når det så er sagt og trykket er lettet fra mit hjerte, vil jeg skynde mig at sige at jeg godt er klar over at der er så mange mennesker som har det meget værre end jeg.. Nogle vil endda sige, at jeg intet har at klage over.. Jeg tænker da også, århh hold nu op med at beklage dig naboen, har det sikkert også skidt... Men igen for det enkelte menneske føles deres problem, det de står med lige nu og her som det største og mest smertefulde i hele verden! Der er det sgu okay at føle sig nede og være ligeglad med alt andet!
Håber ikke jeg støder en eneste person når jeg vælger at skrive dette..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar