fredag den 21. maj 2010

Happy Happy Happy...

Top - Second Female

Nederdel - Gina Tricot

Kjole - Just Female

...Nyder vejret rigtig meget - men gør vi ikke alle det?! Det er lige hvad humøret har brug for ;) Nå men i sommerens anledning var jeg igår inde og tulle lidt rundt i byen, er virkelig glad for disse kup jeg fandt :) Ikke fordi de var på tilbud, men bare fordi det var så fine ting - især kjolen fra Just Female!! Sluttede turen af med Joe & the juice - prøvede at spørge derinde hvad jeg skulle vælge hvis man er forkølet, blev anbefalet en Go away doc tilført citron.. Egentlig lidt for sjov jeg spurgte, men det tog de nu dybt alvorligt hehe de spurgte endda hvor forkølelsen sad!! Den var rigtig god, men elsker nu bare Hell of a nerve! Mit favorit spisested til frokost ❤ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar