fredag den 28. maj 2010

Min dag blev meget...

Kjole - Second Female


... lysere da denne fine halskæde kom ind af døren (rettelse kom ind af døren hos mine forældre) Jeg er lidt paranoid over at få sendt pakker her til min lejlighed, da jeg før har været ude for de bare har givet det til naboen!!! Ka man da ikke - og må man da ikke!! Hmrf frøken fornærmet :)

Sale sale, det er lige mig ;-) Så lur mig om ikke jeg smuttede forbi Message i onsdags da de havde 40 % på ALT i butikken. Se det er noget jeg kan li! Var så smart at tage ind forbi om dagen og se hvad de havde og prøve det af, så om aftenen vidste jeg lige hvor tingene var og hvilken størelse jeg skulle bruge.. En af tingene var denne dejlige sommerkjole - me like! Vupti og så var jeg ude igen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar