onsdag den 19. maj 2010

This is life...





... Yup Yup Yup har virkelig suget til mig af solens stråler i dag - GIV MIG :) Nøj det har været ubeskriveligt lækkert at ligge og dase hos hjemme i haven, igen jeg elsker alt ved varmen og sommeren... :D Kære søde sol du er min aller bedste ven, aldrig aldrig vig fra min side så længe igen! Mine forældre har købt sådan en huge hængekøje ting, og den lå jeg mageligt i idag :) 

Hehe typisk min far at pynte op med farvede lys - ihh se Francesca hvad jeg har købt!! Han er så stolt og glad :D Jeg har også købt nogle til dig, til din altan..... Kæreste dejligste pappa det er desværre ikke lige mig :)  Nuuurrhhhh han er så god ved mig og mit hjerte smelter helt, men de der lamper kommer altså ikke inden for min dør! Hihi min mutti bryder sig heller ikke om dem - så de går og diskutere om de skal blive eller ej... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar