fredag den 21. maj 2010

Hvad gør jeg i morgen..?


...Jamen jeg Rocker da!! Wuuuhuuuuu glæder mig som et lille barn til sådan en dejlig dag med musik, sol, dejlige venner og somersby ;) Vejret har jo været fantastisk, så håber virkelig det holder hele dagen i morgen for lige pludselig kom der jo en mega skyller i dag! Det er jeg ikke lige interesseret i kommer i morgen - regn bliv VÆK!!! 

Nogle af de søde piger kommer hjem til mig før vi tager derud, så jeg står med det helt store brunch bord.. Har bagt og kokkereret meget af dagen i dag, er den slags menneske som gerne vil have alt er perfekt og flasker sig efter mit hovede :) Hehe så tør ikke håbe på det hele går lige som jeg drømmer om, generelt hvis du har for høje forventninger så går det altid i vasken... Håber alle får en dejlig weekend :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar